úterý 1. března 2016

Raw cuketové nudle se špenátem a polníčkem



        Raw dezerty už se u nás celkem zabydlely, ale do hlavního, slaného jídla jsem si netroufala. Bála jsem se, že mi studené chutnat nebude, zvlášť teď v zimě. 
        Ale opak byl pravdou. Byla to delikatesa. Třešničkou na dortu a nezbytnou součástí pokrmu je raw "sýr", který jsem připravila podle receptu na rawmania.cz.
        Prcek dostal omáčku s klasickými těstovinami a pak ještě ujídal ode mě. 

3 porce
15min

2 větší cukety
180g špenátu
30g polníčku
1KL sušeného česneku
růžová sůl
5PL kokosového mléka
4PL lahůdkového droždí
75g kešu

        Špenát, polníček, kokosové mléko, česnek, sůl a 2 lžíce lahůdkového droždí umixujeme na konzistenci pesta. 
        Z kešu oříšků, zbylých 2 lžic lahůdkového droždí a špetky soli vytvoříme v mixéru sypkou směs. 
        Z cukety si pomocí škrabky vytvoříme nudle, které promícháme se špenátovou směsí a bohatě posypeme "sýrem".