úterý 12. července 2016

Kde nakupovat?



             S vařením je samozřejmě spojeno shánění surovin. Pokud nemáte zahrádku, je dobré zeleninu a ovoce kupovat na trhu, popř. odebírat bedýnky. My ale rádi nakupujeme i v klasických řetězcích. Na otázku, zda je lepší BIO či NEBIO ovoce a zelenina, si musí každý odpovědět sám. Já jsem toho načetla hodně a výhradně BIO nejsme. 
             Med bereme pouze od zaručených zdrojů (včelařů).
             Maso je další kapitola, ale to možná někdy příště.

             I když už jsou dnes supermarkety většinou vybaveny nějakou "zdravou" sekcí, nakupuji hlavně ve zdravých výživách (převážně ořechy, sladidla, bezlepkové potraviny atd.). A protože v mém okolí jsem nenašla mně vyhovující prodejnu, dlouho jsem hledala na internetu. 
             Níže přikládám seznam eshopů (se kterým mi pomohly i jiné maminky), ze kterých nakupuji, protože mi vyhovuje poměr cena/kvalita a většinou tam najdu vše na jednom místě a nemusím tedy platit "x" poštovných, ... Tak třeba pomůže i Vám.

http://eshop.provita.cz/     široký sortiment (od bezlepku po kakaové máslo a boby…), hodně slušné ceny, doprava od 85,-, nad 2000,- zdarma, osobní odběr Frýdek-Místek, skvělá komunikace, dceřinná prodejna v Ostravě

http://www.grizly.cz/          super na oříšky sušené ovoce, ale i zdravé potraviny (včetně speciálních másel a ořechových pomazánek) a sportovní výživa (proteiny…), akční balíčky, ceny slušné, doprava 49,-, nad 1500,- zdarma, v Olomouci a Prostějově zdarma, rychlé jednání

http://plodyslunce.cz/        velice slušné akční ceny (kokos. Olej bio 400ml 99,- apod.), bohužel (pro mě) menší sortiment, Praha, doprava od 64,-, rychlé dodání

www.biomana.cz                   jde u nich zapnout hlídacího psa, pokud produkt není momentálně dostupný, doprava od 49,-, nad 1500,- zdarma, mají i kosmetiku a drogerii

www.countrylife.cz               tuhle značku miluji, bohužel pro mě malý sortiment

www.bioobchod.cz                rychlé dodání, vč. Chladírenského sortimentu, doprava 129,- českou poštou, nad 1500,- zdarma

http://www.dejsibio.cz/     krásně rozděleno na bezlepek, bez vajec, abám, velice široký sortiment, super ceny,  doprava 130,-, nad 3000,- zdarma, osobní odběr Jihlava, Havlíčkův Brod



* oblíbila jsem si i nabídku v DM drogerii