pátek 19. ledna 2018

Pečená treska s jogurtem a koprem



                 Jak už jsem tu psala dříve, snažím se, aby v našem jídelníčku nechyběly ryby. 
                Ale připravovat je pořád na jedno brdo, to není nic pro mě. Jenže kde pořád brát nápady na nové variace chutí? 
                 Na tento recept mě přivedla moje manikérka paní Jiřinka a musím uznat, že kombinace jogurtu a kopru rybám opravdu sluší.

2 porce

200g tresky
2 vrchovaté PL hustého bílého jogurtu
1 vrchovatá PL kopru
1PL citrónové šťávy
bílý pepř
himalájská sůl


            Jogurt smíchejte s nasekaným koprem, solí, pepřem a citrónovou šťávou. 
            Porce ryby osušte a potřete připravenou jogurtovou směsí.
            Pečte na pečícím papíru při 200 stupních dozlatova.
            Jako přílohu můžete zvolit brambory, kaši nebo jako já celozrnný bulgur a samozřejmě zeleninový salát.

            * Já jsem použila mraženou tresku v bločku, kterou jsem před přípravou nechala rozmrznout.
            * Klidně nechte rybu pár hodin pod jogurtovou vrstvou marinovat.