pondělí 15. června 2020

Mecháček





              Můj první pokus o mechový dort a myslím, že se moc povedl. Oslavenec byl překvapený jeho vzhledem a my všichni, co jsme ochutnali, i chutí. 
           Musím říct, že špenát jsem v něm opravdu necítila, čehož jsem se dost obávala. Korpus byl příjemně vláčný, žádný sušák, a spojení tvarohového krému s malinovým pyré... prostě dokonalost. :)           
            Recept na tento úžasně zelený piškot není můj, najdete ho zde: http://mysundayfeast.blogspot.com/2019/03/vanilla-moss-cakevanilkovy-mechovy-dort.html.           
            Pekla jsem v dortové formě 18cm a množství těsta skvěle vyšlo na 3 patra a drobení. Krém je z půl kila tvarohu a jedné smetany ke šlehání. A pro pikantní chuť je v něm i malinové pyré, které jsem uvařila z cca 300g maliny, cukru dle chuti, 1dcl malinové šťávy a 20g škrobu. 
           Určitě vyzkoušejte. ;)