sobota 11. února 2017

Kokosový tapioka dezert s mangovým pyré


 

                 Při úklidu spižírny jsem objevila zbytky tapiokových perel, a protože už dlouho přemýšlím, že je čas se více zamyslet nad odpoledními svačinkami pro kluky, hned jsem se pustila do přípravy pudingu. 
                Minule jsme vyzkoušeli kakaovou variantu, dnes jsem vsadila na kokosové mléko a jako topping jsem zvolila mango, které mi doma nikdo jen tak pokrájené na kousky nejí, a tak už volalo po spotřebě.


4 porce
30 minut bez namáčení

50g tapioka perel
150ml vody
1 plechovka kokosového krému (400ml)
2 PL javorového sirupu nebo dle chuti
1 zralé mango

         Perly namočíme nejlépe přes noc do vody. 
         Druhý den k nim přilijeme celý obsah plechovky s kokosovým krémem a javorový sirup (popř. jiné sladidlo). Přivedeme k varu a za stálého míchání vaříme zhruba 15-20min do zhoustnutí. 
         Směsí naplníme skleničky a dozdobíme rozmixovaným mangem.

         * Puding můžete kombinovat i s jiným ovocem, výborný bude jistě s malinami, či s čokoládovou polevou.