pondělí 27. března 2017

Domácí Eko-drogerie



                Ne, tohle opravdu není variace na raffaello kuličky. :D 

          Ne, že by mě vaření už nebavilo, ale je třeba vyzkoušet i jiné věci, dokud je ještě čas a já nemusím trávit celý den u křesla v práci. 
          A tak jsem se pustila do dalšího lákadla-domácí (nature friendly) drogerie.
          Prozatím mám doma láhev domácího pracího gelu a aviváže, skleničku sprchového gelu, pár šumivek na čištění wc a jednu levandulovou bath bomb.
          V plánu je ještě prášek do myčky, domácí "jar", osvěžovač toalety apod... 
          Tak uvidíme, jak mi půjde tohle kouzlení.
          Inspiraci hledám na internetu, rozhodně se (zatím) nepouštím do svých experimentů.
          Pokud byste měli chuť si doma zkusit trochu té alchymie a odlehčit matičce zemi (a v podstatě i rodinnému rozpočtu), mrkněte třeba na návody/recepty na webovkách kosmetika hrou.
           Je to zábava! ;)