středa 3. května 2017

Kokosový chlebíček



                Kvůli dietě teď kluci nemůžou mléčné výrobky, a tak u nás frčí domácí rostlinná mléka. 
                Za těch pár dní se mi doma nahromadilo velké množství zbytkové kokosové a mandlové drtě. Sušenky jsem tentokrát péct nechtěla, pokukovala jsem po nějaké buchtě k snídani, eventuálně svačince. 
                Přes všechna ta stravovací omezení jsem nakonec našla jeden recept a zkusila ho. A chlebíček je super, navíc skoro bez práce. Doufám, že budou kluci stejně nadšení jako já. 


forma na chlebíček
50 minut

5 vajec
140g zbytkové kokosové drtě
100ml kokosového mléka
2PL Xylovitu (březový cukr)
1 KL sody

          Všechny ingredience vyšleháme mixérem a nalijeme do formy na chlebíček vystlané pečícím papírem. 
          Pečeme při 180 stupních 40 minut dozlatova.

          * Místo Xylovitu můžete použít Vaše oblíbené sladidlo (v protikvasinkové dietě je povolen právě březový cukr) a množství si též upravte klidně podle sebe.
             Do chlebíčku se určitě bude hodit i špetka skořice, či vanilky, láká mě varianta s kakaem, ale to zatím nemůžeme.                Popř. přidejte pár borůvek či jiného ovoce (pozor na mražené, aby Vám těsto zbytečně nenaředilo).

* Originální recept zde: http://www.delicious-blog-lucie.cz/2013/03/kokosovy-chlebicek.html