čtvrtek 18. února 2016

Pikantní vepřová směs se zeleninou, mrkvová rýže



            Manžel miluje plněné bramboráky, tak jsem mu chtěla udělat radost a uvařila tuto masovou směs. My s prckem jsme si ji dali s mrkvovou rýží.

2 porce
30min

200g vepřové kýty
1 bílá paprika
1 rajče
hrst jarní cibulky (bílá část)
2PL oleje
mletá sladká červená paprika
drcený kmín
pepř
kari
chilli (pro dospělé)
solčanka
1 mrkev
1/2 cibule
1 sáček uvařené rýže
1 šálek vývaru

Maso jsem nakrájela na nudličky, okořenila paprikou, kari, kmínem, chilli a špetkou soli, na 1PL oleje nechala zatáhnout. Poté jsem přidala papriku na nudličky a jarní cibulku. Restovala jsem asi 5minut a poté přidala pokrájené rajče a podlila trochou tekutiny a dusila asi 15-20min (než jsem uvařila rýži).      
Mezitím jsem si udělala rýži. Na 1PL oleje jsem osmahla najemno pokrájenou 1/2 cibule a očištěnou, nahrubo postrouhanou mrkev, přidala jsem uvařenou rýži a dochutila solčankou a ještě asi 3 minutky opekla.