pátek 19. února 2016

Quinoa koláč s carem a jablky



Taky Vám Vaše děti závidí a upíjí kávu? Já kvůli tomu koupila Caro. Ale ten náš fiškus to nechce, protože maminka má něco jiného. Dnes jsem chtěla manželovi udělat radost, protože přišel z práce s tím, že všichni měli na oběd sladký nákyp a on ne, a při šmejdění jsem našla právě zmíněný obilný prášek. A cože jsem z toho upatlala? 

na formu 17cm (4 porce)
60min

70g quinoi
400ml ovesného mléka
2 žloutky
2PL kokosového oleje
1PL javorového sirupu
1 vanilkový BIO puding
2 vrchovaté KL caro prášku
špetka soli
2 velká sladká jablka

V mléce se špetkou soli jsem uvařila quinou. Trvá to asi 20min, než se všechna tekutina vsákne.
Žloutky jsem utřela s kokosovým olejem, sirupem, přidala jsem vychladlou quinou, puding a caro. Směs jsem nalila do vymazané a vysypané formy, pokladla oloupanými a na měsíčky pokrájenými jablky a pekla při 180st cca 30min.
Koláč jsem před podáváním nechala pořádně vychladnout. Podávejte s javorovým sirupem.