čtvrtek 18. února 2016

Vanilková kolečka



Nechte se inspirovat receptem na rychlé a hlavně chutné cukroví, které je doslova provoněné vanilkou. Příprava je naprosto jednoduchá a za 15 minut máte jeden druh cukroví na stole.

cca 30ks

160g špaldové mouky
1 žloutek
70g kokosového oleje
40g rýžového sirupu
1 vanilkový lusk
1/2KL mleté skořice
karobová poleva na ozdobu

Žloutek jsem utřela s kokosovým olejem a rýžovým sirupem, přidala jsem vanilková semínka a skořici a nakonec zapracovala mouku. Těsto jsem jen ručně "vyválela" na cca 1cm a vykrojila kolečka. Pekla jsem při 200 stupních cca 7 minut. Po vychladnutí jsem pokapala polevou a nechala ztuhnout v lednici.
Cukroví není moc sladké, kdo má rád sladší, doporučuji použít sladší sirup (např. agave) nebo zvýšit množství, ale poté musíte upravit i poměr mouky..