neděle 3. dubna 2016

Kuřecí s medvědím pestem a cherry rajčátky



               Včera jsem byla s kosou v parku na medvědovi, večer stihla pesto a dnes z něj uvařila babičce a dědovi. No dušička ve mně byla, ale o to větší jsem měla radost, když jim opravdu chutnalo.

5 porcí
45 min

600g kuřecích prsou bez kosti
2PL pesta z medvědího česneku
500g cherry rajčátek
2PL másla
1PL oleje
růžová sůl

          Kuřecí prsa jsem nakrájela na kousky, vetřela do nich pesto a přes noc marinovala v lednici. Na jedné lžíci másla a lžíci oleje jsem zprudka opekla maso, podlila ho trochou vody a dusila asi 25 minut. Jakmile bylo maso měkké a tekutina odpařená, přidala jsem do pánve cherry rajčata a druhou lžíci másla a už jen krátce prohřála. Podle chuti můžete dosolit.
          Jako přílohu jsem zvolila parmazánové tagliatelle. Recept na ně a na medvědí pesto najdete u mě na blogu.