čtvrtek 12. května 2016

Domácí čokoláda



               Recept na čokoládu podle rawmania.cz už jsem chtěla dlouho vyzkoušet. Konečně přišly potřebné suroviny a já se s chutí vrhla do akce. A jak už to tak bývá, kdo se nedrží receptu, platí. Tudíž první pokus s javorovým sirupem se čokoládě nepodobal ani omylem. Neměla jsem srdce tento drahý špás vyhodit, a tak jsem hmotu namačkala do tvořítka na pralinky. 
               Naštěstí druhé kolo už bylo úspěšné, a i když jsem nedodržela raw postup, čokoláda je vskutku luxusní.

1 malá tabulka 14cm x 8cm
15 minut

3PL kakaového másla
3PL kokosového cukru
3PL kakaa
2PL drcených kakaových bobů

      Nad parou jsem rozpustila kakaové máslo s cukrem a poté do tekutiny metličkou důkladně vmíchala kakao. 
      Směs jsem vylila do formičky/krabičky vystlané pečícím papírem a povrch jsem posypala drcenými kakaovými boby. Tady se fantazii meze nekladou, dejte to, co máte nejraději-oříšky, kokos, sušené ovoce... 
      A pak už stačí jen počkat, až čokoláda v lednici ztuhne.

* Originální recept zde:
https://rawmania.cz/recepty/cokolady-a-susenky/item/284-cokolada-a-tri-druhy-stesti