pátek 6. května 2016

Domácí "patifu"



             Na této pomazánce jsem hodně dlouho ujížděla, když jsem se stravovala děleně. A protože jsem nedávno koupila tofu a stále nevymyslela, co s ním, pustila jsem se do dalšího experimentu. Nechutná úplně jako z obchodu, ale špatné to rozhodně není.


1 miska
15 minut

250g uvařených brambor
100g tofu (použila jsem přírodní)
25g cibule
1PL (vrchovatá) lahůdkového droždí
1KL růžové soli (nebo podle chuti)
1KL mleté sladké papriky
1/2 KL mletého kmínu
trochu vody dle potřeby

       Všechny ingredience jsem umixovala na hladkou pomazánku (vodu přidávejte po troškách, já ji použila asi 40ml). 
       Pokud Vám vadí "slizovitá" konzistence, kterou při mixování způsobí škrob v bramborách, doporučuji umixovat suroviny mimo brambory a ty poté do směsi najemno nastrouhat nebo prolisovat.
       Přírodní tofu lze nahradit i uzeným, nebo můžete použít mletou uzenou papriku a chuť bude zase o trošičku jiná.