pondělí 4. prosince 2017

Ořechové a čokoládové cukroví



                Moje loňské pokusy o zdravější cukroví dopadly tak 50/50. 
                Ale rozhodla jsem se to nevzdat a letos už zase vymýšlím a hledám recepty, které by splňovaly naše stravovací kritéria.
                Sušenky Rej se u nás ,,chytly", a tak jsem recept použila i na toto cukroví.


          Návod, jak na ně, snad ani netřeba. 
          Najdete ho na blogu pod názvem žitné sušenky.
V receptu jsem pouze vynechala jedlou sodu a množství tuku jsem navýšila o cca 10g, aby šlo s těstem dobře manipulovat a vykrajovat tvary. 
           Ořechová kolečka jsem ozdobila před pečením vlašským ořechem, který jsem k nim "přilepila" kapkou medu.
           Oba druhy jsem pekla zhruba 8 min.
           Čokoládová verze je pocákaná bílou čokoládou.